یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

کنکاشی در باب ماهیت شیطان پرستی

سارا سجادی | پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۷ ب.ظ

کنکاشی در باب ماهیت شیطان پرستی

عصر جدید به همراه خود نیازها، نگاه ها و پرسش های جدیدی را برای بشریت به ارمغان آورده است که علم و تکنولوژی نمی توانند پاسخی قانع کننده برای آن ها بیابند. انسان در دنیای صنعتی امروز نیاز شدیدی به معرفت و معنویت دارد و در جستجوی رفع عطش خود می باشد در این میان، فرقه ها و گروه های جدید در کنار ادیان بزرگ مطرح شده اند که برخوردها و مواجه ای گوناگون از سوی دولت ها و مراکز دینی و مردم با آن ها صورت گرفته است برخی از این فرقه ها و گروه ها با دعوت به معنویت وعده های دلچسبی از ملاقات با خدا، تجزیه مکاشفه عرفانی، کسب آرامش فکری و روحی، درک بی واسط خدا در درون، ورود به عوامل معنوی، جهانی سرشار از عشق و صلح و دوستی و... را به پیروان راه خویش می دهند و با برنامه ریزی منظم و به راه انداختن کلاس ها و دوره های آموزشی و استفاده از موسیقی و حتی برپایی اردوها و مسافرت های خارجی و دیدار با استادان معنوی، پیروان خود، را برای ادامه این طریق، دلگرم و امیدوار نگه داشته و مرموز و آرام اصولی همچون اعتقاد به تناسخ و بازپیدایی و خودمحوری و... را القاء کرده و بدون اینکه تعصب و حساسیت فرد را تحریک نمایند او را به صورت نامحسوس نسبت به اصول و اعتقادات خویش سست می کنند، عقاید خود را به او القا نموده و خط فکری او را تغییر می دهند.برخی با شکستن هنجارهای تعریف شده اجتماعی و دعوت به چارچوب شکنی اخلاقی و تجربه کسب لذت های جنسی نامشروع، استفاده از انواع مشروبات الکلی، موادمخدر، لباس، آرایش، موسیقی های محرک، خودپرستی و خودمحوری و حتی با ترویج خشونت و جنایت و به اصطلاح کسب انرژی از این مظاهر جادویی و شیطانی، می توانند برای آن دسته از جوانان هنجارگریزی که عموماً مبتلا به افسردگی ها و ناراحتی های روانی خلأهای فکری و تنهایی و پوچی و از خودبیگانگی اند، تا حدودی علاقه ایجاد کنند و برای مدتی سبب تخدیر و فراموشی بیشتر و در نهایت باعث تخریب روح و جسم و اندیشه آن ها گردند. با توجه به اینکه فرهنگ ایرانی، فرهنگ دینی بوده و توجه به معنویت هم از شاخصه های این فرهنگ می باشد و از طرفی با توجه به عصر انفجار اطلاعات و دسترسی سریع جهانی به اطلاعات، فرقه ها و گروه های جدید به زبان فارسی برای مبارزه همه جانبه با اسلام تبلیغات وسیع و همه جانبه خود را در ایران شروع کرده اند این قبیل گروه ها را از آن جهت که 1- ماهیت ضددینی دارند 2- عملکرد آن ها مستقیماً اصول، عقاید و باورهای مردم را نشانه گرفته است 3- اثرات فعالیت آنها تدریجی و نامحسوس است 4- فعالیت آن ها ممکن است در تضاد با نظم و امنیت اجتماعی باشد 5-این گروه ها مروج خشونت، ناسازگاری، هرج و مرج، روابط نادرست، مصرف مشروبات الکلی، موادمخدر و... در جامعه هستند 6- زمینه رشد خرده فرهنگ ها در جامعه را فراهم و بدین ترتیب بر افزایش تعارض در جامعه می افزایند، شایسته توجه و بررسی بیشتر هستند در این مقاله، کوشش شده است تصویر بهتری نسبت به یکی از گروه ها (شیطان پرستان) ارائه گردد تا از این رهگذر شناخت بهتری در مورد گروه مذکور حاصل شود.

تاریخچه مختصر شیطان پرستی

بر اساس یاداشت "کیهان"، سال‌های پس از رنسانس را می توان به سال های افسارگسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی، اجتماعی و جنبه های متعدد روابط انسانی توصیف کرد. پس از برداشته شدن یوغ تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی چند کنش مهم فکری و فلسفی شکل گرفت که از جمله آن ها، رویکردهای متفاوت به مسأله انسان و روابط او با خداست که زمینه های شکل گیری بسیاری از جریان های فلسفی را فراهم آورد. قرن ها بعد یعنی در سال های آغازین قرن بیستم برخی عناصر فاسدالاخلاق با اتکا به گرایش ها و نظریات توراتی و پروتستانی به طور مخفیانه، جریان شیطان پرستی را با ویژگی هایی همچون گناه گرایی، قتل، تجاوزات جنسی، نابود کردن اصول اخلاقی، بی توجهی به مسائل توحیدی و... پایه گذاری کردند.

 

اگر چه فطرت خداجوی انسانی عاملی بازدارنده در تمایل یافتن تعداد زیادی از افراد به این جریان شده، ولی استفاده از موسیقی های جذاب و متنوع، انجام اعمال خارق العاده و دور از ذهن، تهی شدن انسان غربی و عصر جدید از معنویت و اتصال به منبع فیض موجبات گرایش افراد اندکی را به این گروه ها فراهم آورد. نکته حائزاهمیت آن است که با وجود عدم استقبال عمومی از عضویت در گروه های شیطان پرستی، آموزه ها و تعالیم گمراه کننده ای توسط ایشان و به وسیله ابزارهایی که از سوی قدرت های بزرگ سیاسی در اختیارشان قرار گرفته منتشر شده و می شوند. سال 1960 را می توان به طور جدی آغاز دوره جدید حیات و فعالیت شیطان پرستان در آمریکا دانست. سپس در اواخر قرن نوزدهم بعضی اشراف انگلستان که عضو گروه فراماسونری بودند به رهبری «سر فرانسیس داشود»، گروه شیطان پرستان به نام «باشگاه آتش جهنم» را در شهر لندن تأسیس نمودند. از آن زمان، شهر لندن مرکز شیطان پرستان در اروپا گردید و به تبع آن این جریان انحرافی به اکثر کشورها تسری یافت. بر این نکته هم باید تأکید کرد که در سده های اخیر، فرقه سازی و ایجاد تفرقه در سرزمین اسلام و در میان مسلمین، یکی از روش های استعماری بوده و به ویژه از سوی دولت انگلیس، در دستور کار قرار داشته است که ظهور بهائیت و تقویت بهائیت نمونه هایی از این جریان فرقه سازی استعماری است.

ماهیت شیطان پرستی در ایران

در ایران هم با تأسی از فرهنگ مبتذل غرب، «شیطان پرستی» رواج یافت. شیطان پرستی جدید با شیطان پرستی که در ناحیه غربی کشور و در شهرهای غرب و جنوب غرب وجود دارد متفاوت است. این قبایل شیطان را به عنوان «ملک طاووس» شناخته و به خاطر ترس او را تکریم می کنند. شیطان پرستی جدید با مفهومی که پیشتر ارائه شد با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی جدید و دنیای مجازی به طور برق آسا در سراسر جهان و ایران درحال رخنه و القا تفکرات خود می باشد.توماس فرمن تحلیل گر سیاسی آمریکا می گوید که جنگ با این دشمن (اسلام) با ارتش ممکن نیست بلکه باید در مدارس، معابد و... به رویارویی با آن پرداخت. با این عقیده و تفکر، اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا و انگلیس در همه کشورها، خاصه کشورهای اسلامی به رواج شیطان پرستی مشغول اند.تبلیغ و ترویج فرهنگ بی بندوباری، خوشگذرانی، لذت جویی، خودخواهی، انتقام جویی، مخالفت با همه قوانین و ادیان و هنجارهای اجتماعی همه و همه نشان از تفکرات و اصول شیطان پرستی است. افرادی که با فلسفه شیطان پرستی آشنایی دارند تعداد محدودی هستند و لیکن همین تعداد هم توانسته اند با ابزارهای تبلیغاتی خود مثل موسیقی راک و متال و... در بین جوانان نفوذ کرده و آن ها را جذب خود نمایند. مهمترین ابزار شیطان پرستان برای تبلیغ را شاید بتوان اینترنت و ماهواره دانست. مسئله مهم دیگر اینکه بیشتر، افرادی که در جامعه با لباس و آرایش مو و صورت و تیپ شیطان پرستی هستند اصلا با این گروه آشنا نیستند و فلسفه آن را هم نمی دانند بلکه به تبعیت از مد و مدگرایی و تقلید از شوها و هنرمندان خارجی و حتی دوستان خود اقدام به مشابه ساختن ظاهر خود با آن ها می کنند.

اما این تقلید کورکورانه و بدون فهم فلسفه شیطان پرستی نیز باعث شده در زمان کوتاهی این فرهنگ در جامعه ما ریشه بدواند و پس از گذشت چند سال شاهد تغییر کلی در اعمال و رفتار و آداب اجتماعی جوانانمان باشیم. گاهی هم میل به خودنمایی انتقام جویی، لذت جویی، خودمختاری و... به طور کلی نامناسب بودن و عدم کارایی کوشش های والدین و مدارس و رسانه ها در جهت جامعه پذیر کردن و کنترل جوانان، فرهنگ جوانی و روحیه کنجکاوی جوانان، تأثیر فزاینده گروه های همسال و بعضا گروه های همسال بزهکار، فقدان منزلت اجتماعی روشن و مناسب برای جوانان، ابهام هویت و نامطمئن بودن پایگاه اجتماعی آن ها می تواند زمینه ساز گرایش جوان به رفتار بزهکارانه و گرایش به این گروه ها باشد.

پوشیدن لباس سیاه، بلند کردن موی سر پسران، رنگ کردن موها، آرایش صورت لباس های پاره، گردنبندهای صلیب واژگون و اسکلت و ستاره پنج پر و نقاشی و خالکوبی روی بدن و خیلی از موارد مشابه از خصوصیات ظاهری این گروه ها می باشد. کم کم این عوامل بر روی طرز تفکر و فرهنگ جوانان همه اثر گذاشته و با الگوپذیری از افراد مرجع مثل هنرمندان، فوتبالیست ها، رجال سیاسی و... زمینه مساعدتری برای پذیرش این افکار و ایجاد تجانس و قرابت آن ها با این تفکر ایجاد می گردد.

حاملان شیطان گرایی

آورندگان شیطان پرستی به ایران شامل افراد و گروه های زیر هستند:

1_ تحصیل کردگان و سرخوردگان اجتماعی در خارج از کشور که عمدتا دچار خسارت و شکست های سنگین مادی و معنوی شده اند

2_ سلطنت طلبان، مفسدان اقتصادی رژیم پهلوی که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور و محاکمه انقلابی شدند.

3_افرادی از خانواده های بسیار ثروتمند ساکن و مقیم داخل کشور که عمدتاً روابط خانوادگی و... با خارج نیز دارند.

4_جاسوسان فرهنگی سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که با هدف استحاله فرهنگی وارد کشور شدند.

5_ فعالان حوزه هنر و موسیقی که با کشورهای دیگر بویژه، آمریکا، کانادا و استرالیا در ارتباط بوده و بنابر دلایل حرفه ای و شغلی، مسافرت های متعددی به این کشورها داشته اند.

اما نکته اساسی و قابل ملاحظه این است که حداقل 90 درصد افراد شاخص واردکننده شیطان پرستی به ایران، تحصیلات دانشگاهی و خانواده سالم نداشته اند.

موسیقی

گروه های شیطان پرست راه های متعددی را جهت جذب افراد به کار می گیرند و اغلب از راه علایق عمومی وارد می شوند. موسیقی همواره نقش اساسی در جذب جوانان و نوجوانان داشته است. شیطان پرستان موظفند همیشه خشم و نفرت خود رابه مقدسات اعلام کنند و معمولاً این مضامین در متن اشعار موسیقی هوی متال یا زیرمجموعه هایش همچون گروه دریای سرخ، قاتل، گروه RAS دختران دیده می شود.

موسیقی عمده ای که به این جریان مرتبط می شود، موسیقی متال است. متال به سه دسته تقسیم می شود:

1_ متال جشن و پارتی که بیشتر متمایل به مسائل جنسیتی و اجتماعی است.

2_متال آشغال که بر مسائلی چون خشونت، تندی، غضب و مرگ تمرکز دارد.

3_متال سیاه که به طور واضح و آشکار به شیطان می پردازد.

متن این ترانه ها به وضوح به مسائلی چون زنای با محارم، تجاوز، شکنجه و قربانی کردن انسان ها اختصاص دارد.استفاده از موسیقی، مهم ترین ابزار این فرقه، در جهت تبلیغ عقاید خود و نیز تحت تأثیر قراردادن جامعه، به خصوص قشر جوان می باشد. کشور ما هم همچون بسیاری از کشورهای تحت نفوذ و تهاجم فرهنگی قرار دارد. با توجه به روند رو به گسترش پدیده های نوظهور و با کارکرد ضددینی و فرهنگی، شاهد بروز و ظهور گروه های مختلف موسیقی راک و متال در ایران هستیم. مهمترین زمینه ورود شیطان پرستی به ایران، میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است. طی 12 سال گذشته، موسیقی متالیکا به صورت زیرزمینی و غیرمجاز وارد کشور شده و در چارچوب آن مفاهیم نحله انحرافی شیطان پرستی در اختیار جوانان قرار گرفته است. اقدام تامل برانگیز و بسیار ناشیانه وزارت فرهنگ و ارشاد دوره مهاجرانی در صدور مجوز برای گروه ها، آلبوم ها و کتاب های اشعار موسیقی متالیکا نیز نقش اساسی را در جلب توجه عموم مخاطبان جوان به این نحله انحرافی فراهم آورد.

فرانسیس فوکویاما در این باره گفته است: رواج موسیقی راک در تهران نشانه ای از پیروزی لیبرال دموکراسی در جهان است. اولین کاست موسیقی متال به نام «پنهان» در سال 82 منتشر گردید و به عنوان اثربرگزیده اعلام شد! شبکه های ماهواره ای هم از این گروه حمایت کرده و جهت بسط این فضا در کشور مسابقه اینترنتی برگزار نمودند.

مراسم آن ها اینطور است که در اتاق های تاریک و پوشیده شده از پرده های بنفش رنگ نسبتاً مقدس چون حالت مالیخویایی به وجود می آورد که روشنایی آن با نور شمع تأمین می شود، دور هم جمع می شوند و بعد از کشیدن مواد مخدر مثل گراس و blackdess یا metal شنیدن موسیقی های خوردن قرص های اکستاسی و ال اس دی مشغول می شوند و زمانی که در حال خلسه فرو می روند با انجام کارهایی مثل خودزنی، خون خواری، ناخن کشی و خون بازی می پردازند.

خودزنی: با استفاده از وسائل تیز مانند: چاقو، تیغ، کاتر به ایجاد جراحت در بدن خود می پردازند.

خون خواری: خون را به صورت مالیده و آن را می خورند.

ناخن کشی: در این حالت یک یا چند ناخن داوطلب را می کنند و از خون آن می خورند.

خون بازی: دو نفر مشخص می شوند، ابتدا خون بدن خود را از طریق سرنگ بیرون کشیده و پس از سرد شدن آن را به بدن طرف مقابل و یا خود شخص تزریق می کنند.

به این گزارش توجه کنید

معاونت دادستانی کشور مصر تحقیق و بازجویی درباره 85 نفر دختر و پسر جوان مصری را که بازداشت شده اند، به عهده گرفت. این گروه در میان دانشگاه های مصر، سازمان و فرقه ای را جهت تبلیغ شیطان پرستی به وجود آورده اند و اکنون بازداشت شده اند. رهبر این گروه که جوانی به نام «عماد الدین حمدی»، در جریان بازجویی گفته است: این گروه، مراسم و برنامه های خاص نیایش دارند که بارزترین آن ها بدین قرار است: اعضای این گروه به گورستان ها می رفتند و اجساد مردگان را از قبرها بیرون می آوردند و صلیب شکسته و ستاره شش پر داودی یا ستاره ای پنج پر را در جسد مرده فرو می کردند و سپس برای تقرب به شیطان دور آن می گشتند. هم چنین قربانی هایی برای شیطان تقدیم می داشتند که عبارت بود از ذبج گربه ما ده یا سگ که پس از کشتن این حیوانات خون آن ها را به صورت ها و دست های خود می مالیدند و در یک دایره ای می چرخیدند تا شیطان از آن ها راضی شود، و اگر حیوانی برای قربانی نمی یافتند دست خود را زخمی می کردند تا خون جاری شود و سپس آن خون را به صورت های خود می مالیدند و آنگاه نسخه ای از قرآن مجید را پاره پاره می کردند و بعد در حالی که صدای موسیقی مشهور «راک» نواخته می شد به استعمال مواد مخدر و حشیش می پرداختند. اسناد و اطلاعات قابل اعتماد نشان می دهد که دست صهیونیست ها در پیدایش گروه منحرف شیطان پرستان مصر در کار بوده است. از باب مثال اوراد و اذکاری که این گروه می خواندند و در نوارهای کاست ضبط می کردند اوراد عبری قدیمی است. همچنین «سالم قادش»، خواننده موسیقی «بث متال» که در بین اعضای این گروه از بهترین خوانندگان است، به شدت گرایش صهیونیستی داشته و سوره «حشر» را به عنوان مسخره همراه با موسیقی خوانده است.

1_مذهبی است ساختگی که توسط سران یهودی ای که مدیریت افکار و اندیشه ها ماهیت شیطان پرستی شیطان پرستی را در انحصار خود می پندارند مدیریت می شود.

2_ شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست. به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک نیز میگویند .

3_شیطان پرستی آنگونه که خود می گوید حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود. خودکشی که از موارد رایج این آیین است، توجیهی اینگونه دارد. اگر بپرسی چرا خودت را می کشی؟ می گوید می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید.

4_به شیطان پرست تفهیم می کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی شود در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جز مردن و رهایی از این دنیا.

5_به شیطان پرست می فهمانند زندگی دراین دنیا بر پایه دروغ است و همه باورهای مردم برپایه همین دروغ شکل گرفته است. همه عادت کرده اند دروغ بگویند، لذا اگر حرف راست هم بزنند، کسی آن راباور نمی کند.

6_ راهی که برای شیطان پرست ترسیم می کنند معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می دهد. اولا راه نیست، کوره راه است. مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می کنند ما به مقصد نمی رسیم. برای شیطان پرست تفهیم می کنند جاده ای که در آن قرار دارد پر از خط کشی های درهم و برهم است. و او در یافتن راه خروج تا سرحد جنون و دیوانگی پیش می رود و سرانجام مطمئن می شود راه بازگشتی وجود ندارد.

7_احیاء اخلاق مصیبت بار قوم لوط امروز از طریق گروههای شیطان پرست و وابسته به آن ترویج می شود. پیشرفت هم جنس خواهی باورکردنی نیست. حمایت مقامات ارشد کلیسای انگلیس، پارلمان اتحادیه اروپایی، انجمن اطلاعات جنسی و انجمن آموزش و پرورش ایالات متحده... ننگ آور است، امروز دیگر صلیب های وارونه، ستاره پنج پر، خفاش، صورتهای نقاشی شده، ماسک های حیوانات درنده شاخ دار، برهنه پوشی.... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان ونوجوانان به همراه قتل آنان باید دید. مدتی پیش در روزنامه های آمریکا نوشتند جمعی شیطان پرست دستگیر شدند که نوجوانان و حتی کودکان را وحشیانه مورد تجاوز قرار داده و با ساتور تکه تکه می کرده اند. استفاده افراطی از مشروبات الکلی، موادمخدر، قرص های روان گردان و انرژی زا، استفاده و استعمال آلات مصنوعی، خوردن و آشامیدن ادرار و مدفوع... معجونی از بیماری های روحی، روانی و جسمی به خصوص بیماریهای عفونی و ایدز را برای شیطان پرست ها به ارمغان آورده است. ایدز شایع ترین بیماری نزد شیطان پرستان است و 75 درصد عامل آلودگی شش هزارنفری که روزانه مبتلا به این درد بی درمان می شوند انتقال از طریق تماس جنسی است.

راهکارهای پیشنهادی

اینجا همت مردانه آگاهان و دین شناسان و عرفان شناسان آگاه را می طلبد که در سایه یک برنامه ریزی منسجم دولتی و امکانات کافی به معرفی هرچه بیشتر تعالیم عرفانی اسلام و مقایسه با تعالیم معنوی این گروهها و نقد و بازشناسی عقاید نادرست این فرقه ها پرداخته تا جوانان مشتاق معنویت اولا با سرچشمه های اصیل اسلامی آشنا شوند. ثانیاً جنبه های نادرست عقاید این فرقه ها و عواقب بکار بستن این آموزه ها را به درستی بشناسند. ناگفته نماند که فرقه شیطان پرست که ماهیت مخربشان آشکار است، شایسته است به جهت حفظ نظم و آرامش جامعه، با آن ها برخورد قانونی شود اما درمورد سایر فرقه های دیگر می باید از طریق ارائه شیوه ها و راهکارهای بهتر شناخت معنویت دین مبین اسلام، به مخاطبان آگاهی داد تا مختارانه راه درست را برگزینند. بر ماست که بصیر باشیم و با آگاهی بخشیدن به جامعه، خود و دیگران را از غرق شدن در این منجلاب تباهی جلوگیری کنیم. اینک راهکارهای عملیاتی را به شرح زیر ارائه می نماییم.

1_اقدامات عملی برای توسعه کمی و کیفی شبکه های داخلی صداوسیما.

2_ تلاش ها و همکاری بیشتر بین سازمان ها و نهادهای ذیربط درخصوص نحوه پر کردن اوقات فراقت افراد خصوصاً جوانان و نوجوانان.

3_آموزش به افراد پیرامون اثرات زیانبار استفاده از ماهواره.

4_استفاده از رسانه ها جهت شناساندن پتانسیل های دین مبین اسلام.

5_ تقویت مراکز مشاوره ای مفید و کارآمد در مدارس و دانشگاه ها.

6_ برنامه ریزی اصولی و صحیح برای اشتغال در جامعه و پیگیری منطقی نیازهای جوانان.

7_ایجاد مراکز ورزشی، تفریحی برای انبساط خاطر جوانان.

8_ ایجاد بستر مناسب برای برخورداری جوانان و نوجوانان از تسهیلات اجتماعی.

9_ایجاد زمینه برای رشد اخلاقی جوانان و نوجوانان براساس معیار صحیح اعتقادی و ارزشی حاکم بر جامعه.

10_همفکری اندیشمندان رشته های علمی گوناگون از قبیل: جامعه شناسان، انسان شناسان، روانشناسان و غیره برای ریشه یابی دقیق مسئله ممنوع شدن موسیقی متالیکا.

11_فیلتر شدن سایت های اینترنتی شیطان پرستان.

12_اطلاع رسانی و توصیه به اصناف برای جلوگیری از چاپ نمادهای شیطان پرستان برروی البسه.

لازم به توضیح است در این مسیر باید از اقدامات شتابزده و غیرکارشناسانه پرهیز شود تا اثرات منفی به بار نیاورد و بر جذابیت فعالیت های این چنینی افزوده نشود.

وظایف خانواده ها

از آنجایی که اکثر افرادی که جذب فرقه های شیطانی می شوند از یک نابسامانی روحی و روانی با منشاء خانواده رنج می برند لذا توجه خانواده ها را به برخی از نکات جلب می نماییم.

1_دوستی با فرزند و حذف فاصله والدین با فرزندان، به گونه ای که آنان به راحتی مشکلات و نیازهای خود را به والدین بگویند.

2_تقویت اعتقادات فرزند، به ویژه در کودکی و نوجوانی، در کنار پایبندی عملی والدین به آموزه های دینی.

3_ایجاد سازگاری در محیط خانه

4_ایجاد بستر مناسب برای احساس امنیت، آرامش، صفا و صمیمیت و درک متقابل والدین و فرزندان

5_ تلاش در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی فرزندان توسط والدین.

6_ توجه به نیازهای روحی و عاطفی اطفال و نوجوانان و ایجاد فضایی مطلوب و آرام در خانواده

7_ مراقبت والدین نسبت به اعمال و رفتار فرزندان خود.

8_نظارت جدی والدین نسبت به دوست یابی فرزندان.

9_برنامه ریزی مناسب برای تنظیم اوقات فراغت نوجوانان و جوانان

 

نمادهایی از شیطان پرستان

 

 

  • سارا سجادی

شیطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی