یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

وصیت مهم یک شهید/ قدر این حجت خدا این نعمت گرانقدر الهى را بدانی

سارا سجادی | جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

شهید حسین اسلامیت معاون گردان حبیب لشکر۲۷محمد رسول الله ۲۰اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. متن زیر وصیت نامه شهید اسلامیت است.

بسم ا… الرحمن الرحیم

Eslamieat-Hosaen-002

شهید حسین اسلامیت نفر اول از سمت راست

ان ا… یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

درک عالم معنى و روح ایمان خود از جمله برنامه هایى است که فقط به اراده و خواست خداى عظیم و قادر ممکن است البته کوشش انسان را هم قبل از این عطاى بزرگ خداوندى باید در نظر داشت. انشاء ا… که خدا با لطف و مرحمت بى پایان خود به همگیمان توفیق این را بدهد که فقط در راه او براى رسیدن به رضاى او گام برداریم تا لایق رسیدن به این مقام والا و شامخ گردیم که : آنکس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند دیوانه کنى هر دو جهانش بخشى دیوانه تو هر دو جهان را چه کند.خوب پس از رسیدن به این درجه و بقولى دیگر خداگونه شدن خدا بهترین و بزرگترین نعمتش را به این بنده که تا به این حد عروج کرده عطا می‌دارد و آن شهادت است. شهادت مهمترین و بالاترین آرزوى یک مومن است یعنى آن را مى‌توان نهایت درجه تکامل یک مومن خالص قرار داد که به محبوب خویش عزیزترین و دوست داشتنى ترین سرمایه خود را هدیه مى نماید. یک روز وجود نداشتیم و به اراده خواست او بوجود آمدیم و یک روز هم به اراده و خواست او باید برویم چه بهتر که این تحول از دنیاى ماده به دنیاى معنا انتخابى و با میل خود بشر و براى رضاى او و در راه او باشد.

چون بالاترین توفیق اینست که همه چیز براى او و براى رضاى او باشد. باید او را شناخت. در اصل رسالت نوع بشراینست و پس از شناختن و در راه او گام برداشتن و راهى ؟؟؟ به شهادت رسیدن. و چه زیبا گفت این اسطوره مقاومت و درهم کوبنده کاخهاى ظلم جهانى و این حجت همیشه جاوید در عصرهاى آینده یعنى امام بزرگوارمان امام خمینى که جلوه اى که حق تعالى میکند بر انبیا، همان جلوه را بر شهدا مى‌کند.اى مادر مهربان . اى پدر عزیزم و اى همه کسانیکه این متن را مى خوانید این دنیا دار امتحان است و یک روز همه ما باید در مقابل ثانیه ثانیه اى که از عمرمان مى گذرد جواب بدهیم، سعى کنید که از امتحانهاى الهى نیک و سربلند بیرون آیید. خدا در این مقطع حساس امتحان بزرگى براى شما پیش آورده و آن امتحان میزان و درجه شماست یکى از مهمترین پایه هاى ایمان بقول حضرت على (ع) صبر است که نسبت صبر به ایمان مانند سر به بدن است.

پس خوب صبر کنید و صبر در مصیبت داشته باشید که نشانگر ایمان قوى شما باشد که اگر روز محشر فرا رسد و خدا از ایمان شما سوال نماید، شما صبرتان صبر مصیبتتان نشانگر ایمان قویتان باشد، این بنده حقیر پر از گناه از همگى شما التماس دعا دارم .تورا به خدا برایم دعا و طلب مغفرت نمایید که خیلى محتاج دعا هستم و وصیت مهم دیگرم اینست که قدر این حجت خدا این نعمت گرانقدر الهى را بدانید و مو به مو بدون چون‌وچرا اوامرش را اجرا کنید که او جاى امام زمان «عج» است و بدرستیکه تنها راه رسیدن به فلاح و رستگارى پیروى از اولیاء خداست.

لطفا اگر کسى از من پولى و یا چیز دیگرى مى خواست و ادعایش بر حق بود طبق شواهد و صدق نیت آن طرف گفته او را اجرا کنید و احیانا اگر چیزى را مطالبه کرد به او بدهید زیرا من سعى کرده ام حق الناسهایم را ادا کرده باشم و بروم ولى ممکن است در یکى دو مورد فراموشم شده باشد که انشاء ا… پدر و یا برادر عزیزم شما این عمل را برایم انجام مى دهید که انشاء ا… خدا به شما جزاى خیر عنایت کند، از شما خواهش مى کنم که حتما از مقدار پولى که خودم دارم به یک نفر بدهید و بگویید که نمازها و روزه هاى قضایم که بسیار بسیار است برایم بجا آورد و مقدار دیگرش را هم صرف امور جنگ و پیشبرد اهداف دولت جمهورى اسلامى نمایید.

در پایان باز تکرار مى کنم که بسیار بسیار محتاج دعا هستم و از همگیتان التماس دعاى زیاد دارم. بخدا برایم طلب مغفرت نمایید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگهدار

والسلام علیکم و رحمة ا… و برکاته «حسین اسلامیت»

  • سارا سجادی

شهدا

شهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی