یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

یگان «8200» اسرائیل را بهتر بشناسیم

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

یگان «8200» اسرائیل را بهتر بشناسیم

یگان «8200» اسرائیل را بهتر بشناسیم shia muslim                  
 یگان «۸۲۰۰» اسرائیل یک واحد نظامی برای جاسوسی در فضای مجازی است که ماموریت آن به رصد کردن، شنود و تهیه عکس و تصویر و پارازیت در فضای مجازی تقسیم می‌شود.

 

 اسرائیل در نظر دارد به منظور کنترل و رصد هرگونه تحرک و تماس فعالان فلسطینی تمام خطوط تلفن و سیستم‌های ارتباطی غزه را تحت کنترل درآورد.

در این میان اسرائیل در چارچوب جنگ تمام عیار روانی علیه عرب‌ها و مسلمانان از هیچ کاری فروگذار نیست تا جایی که کابینه این رژیم ارتش و نهادهای امنیتی را برای تعقیب عرب‌ها در هر نقطه‌ای و با هر وسیله‌ای تشویق و حمایت می‌کند.

با توجه به اینکه عصرکنونی عصر شبکه های ارتباطات اجتماعی است، تل آویو تمام تلاش خود را برای ایجاد دو دستگی بین عربها به کار می گیرد تا بذر فتنه و تفرقه را بین آنان به ثمر بنشاند.

  • سارا سجادی

اهداف پیش رو داعش و هماهنگی آن با منافع اسرائیل

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ

اهداف پیش رو داعش و هماهنگی آن با منافع اسرائیل

اهداف پیش رو داعش و هماهنگی آن با منافع اسرائیل shia muslim                  
 نکته ای که وجود دارد این است که داعش حمله به لبنان را بر حمله به رژیم صهیونیستی ترجیح می‌دهد و با حکومتهای لائیک ترکیه و جمهوری آذربایجان کاری ندارد و هدف خود را کشورهایی چون سوریه عراق لبنان مرزهای شرقی ایران و همچنین روسیه قرار داده است.

 

در حال حاضر که بحران یمن و حمله عربستان در صدر پوشش رسانه ای قرار گرفته است داعش تلاش دارد به مرزهای لبنان نفوذ کند. چرا که استراتژی رسانه ای امریکا به این اقدام داعش نیازمند است تا در افکار عمومی لبنان آنرا به عنوان پاسخ داعش به مبارزه حزب الله علیه داعش در سوریه القا کند.

داعش از طریق ورود گروه شبه نظامی «امارت اسلامی عراق» به سوریه  و یارگیری از سایر گروههای تروریستی موجود در جبهه معارضه و پس از تعارض با القاعده شکل گرفت.

  • سارا سجادی

نخل همیشه سربلند، رئیسعلی دلواری

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

نخل همیشه سربلند، رئیسعلی دلواری

نخل همیشه سربلند، رئیسعلی دلواری shia muslim                  
 مختصری از قیام شهید رئیسعلی دلواری

 

 نهضت تنگستان و قیام مردمی جنوب ایران به پیشگامی رئیس علی دلواری از جمله مقاومتهای ضدّ استعماری در تاریخ کشوراست که بر دو انگیزه دینی و ملّی استوار است. آنچه از اسناد تاریخی برمی آید، برجستگی بُعد اعتقادی آن است، زیرا جهت گیری سیاست دولت وقت، به عنوان منشأ اقتدار ملی، بر اصل بی طرفی بنا شده بود و نه تنها در طول مبارزه مساعدتی در راه پیروزی قیام ننمود که در بسیاری مواقع برپایۀ همان اصل، رودرروی مبارزان و همسو با دشمنان قرارداشت. 

در منطقه نیز، همفکری و همیاری سران قبایل وجود نداشت که جبهۀ واحد و همگونی در برابر دشمن ایجاد شود، بلکه جریان تقابلی حکام دوست و همسو با منافع انگلیس، در برابر سران مجاهدین، عرصه را نیز برآنان تنگ می نمود. بنابراین از جهت سیاسی، اجتماعی و نظامی، زمینۀ قیام فراهم نبود و به همین دلایل، این قیام نتوانست جنبۀ ملّی و سراسری به خود گیرد. 

  • سارا سجادی

چه کسی عملیات کربلای ۴ را لو داد؟

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

چه کسی عملیات کربلای ۴ را لو داد؟

چه کسی عملیات کربلای ۴ را لو داد؟ shia muslim                  
 علاوه بر کمک‌های اطلاعاتی آمریکا، محمداسماعیل کوثری فرمانده وقت لشکر ۲۷، در مصاحبه‌ای از نقش نهضت آزادی در جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عملیات کربلای ۴ و انتقال این اطلاعات به سرویس‌های جاسوسی غرب و در نهایت دستگاه امنیتی عراق پرده برداشت.

 

گزارشی مختصر از عملیات کربلای 4

عملیات کربلای چهار در دی ماه 1365 در شرایطی انجام شد که از نظر اجتماعی مردم ایران منتظر یک پیروزی بزرگ و سرنوشت‌ساز و نهایتاً پایان جنگ بودند. این جو عمومی که به‌ویژه بعد از عملیات بزرگ والفجر 8 و فتح فاو ابعاد روانی ویژه‌ای پیداکرد، سبب هجوم بی‌نظیر نیروهای مردمی به سمت جبهه‌ها شد که در تاریخ 8 ساله جنگ تحمیلی تنها در برهه عملیات فتح‌المبین در سال 61 نمونه داشت.

  • سارا سجادی

نگاه امام راحل و رهبر انقلاب به تحریم‌های دشمنان

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

نگاه امام راحل و رهبر انقلاب به تحریم‌های دشمنان

نگاه امام راحل و رهبر انقلاب به تحریم‌های دشمنان shia muslim                  
 آثارو برکات این تحریم‌های ناجوانمردانه با همه سختی‌ها و مرارت‌ها تحفه و هدیه ای آسمانی است که نقش سازنده ای در پیشبرد و خودکفایی امت اسلامی ایران دارد.

 

محاصره اقتصادی،سیاسی،نظامی و تحریم واژگانی آشنا در فرهنگ دینی ماست؛ با آغاز اسلام پیامبر اکرم و مومنان تازه گرویده به ایشان، در شعب ابی طالب به محاصره اقتصادی در آمدند و این میراث گرانقدر به عنوان علامت اهل ایمان از نسل مومنین راستین، به نسل های آینده رسید و اینک ایران اسلامی به نشانه حقانیت خویش بیش از سه دهه است که این میراث را با افتخار حفظ نموده است.

در ادامه به بیان برخی سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در این باره می پردازیم:

  • تحفه آسمانی

امام خمینی(ره): شما امروز خودتان بحمد اللَّه قدرت در دست دارید و خودتان تمام رشته ها را در دست دارید و با همه توطئه هایی که آنها کردند، همه را خود شماها خنثی کردید. و همین تحریم اقتصادی برای شما یک تحفه آسمانی بود که فکرهای متفکران ما را به راه انداخت و بحمد اللَّه رو به خودکفایی می روند.

صحیفه امام ج 16/ 276

  • سارا سجادی

تفرقه، کاربردی‌ترین سلاح صهیونیسم

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ
 افغانستان، سرزمینی با تاریخی کهن ، پرفراز ونشیب و مردمی اصیل است که همواره در تاریخ منطقه نقش آفرینی داشته اند.تفرقه، کاربردی‌ترین سلاح صهیونیسم shia muslim

 

علی رغم تنوع مذاهب و قومیت ها در این سرزمین اما آنچه که برآیند کلی از صفات مردم افغانستان است روحیه سلحشوری و غیرتمندی ویژه ای است که در ایشان به وفور و به بلندای تاریخ تا به امروز مشاهده می شود.
شهید عبدالعلی مزاری نمونه عینی برای ویژگی یک افغانستانی کامل است. او که همچون نگینی درخشان بر رکاب سلحشوران افغانستان میدرخشد و علی رغم تخریب ها و بعضا تحقیرهای ناجوانمردانه ای که از سوی برخی نسبت به مردم افغانستان روا داشته میشود(آن هم به بهانه تخلف چند متخلف افغانستانی)، به عنوان سند افتخار و نماد واقعی از مردم افغانستان و بخصوص شیعیان این کشور محسوب می شود.

http://dl.masaf.ir/photo/inside/afghanestan/mirzae.jpg

اگر بخواهیم به نمونه ای دیگر از پرچمدارن غیرت و مجاهدت مردم افغانستان اشاره نماییم که امروزی و قابل لمس باشد طبعا لشکر فاطمیون بارزترین مثال در رابطه با عدم بی تفاوتی این مردم  بخصوص شیعیان افغانستانی نسبت به مسائل پیرامونی، است. که شرحی از چگونگی تشکیل این لشکر مخلص در این مقال خالی از لطف نیست؛
همانطور که اغلب مخاطبین عزیز مطلعند، هسته‌ی اولیه‌ی شکل‌گیری لشکر  فاطمیون، تعدادی از بچه‌های افغانستانی بودند که به آن‌ها سپاه محمد(ص) می‌گفتند. این گروه در افغانستان علیه شوروی می‌جنگیدند و نیروهایی بودند که از انقلاب اسلامی ایران نیز حمایت می‌کردند و به‌نوعی نیروهای متاثر از  امام خمینی(ره) محسوب می‌شدند و در جنگ با طالبان نیز حضور داشتند.

  • سارا سجادی

عصر ظهور

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ
  
 او مظهر عدلی است که همگان منتظر اویند، در زمان او عدل چون نور خورشید به درون خانه افراد نفوذ می‌کند و عدالت او شمول داشته و افراد بدکار و نیکوکار را فرا می‌گیرد

 آنگونه که از متون اسلامی استفاده می‌گردد، در عصر ظهور برکات و نعم فراوانی بر اهل زمین آشکار می‌گردد. این برکات و نعم را در حالت کلی می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:

الف) برکات مادی                        ب) برکات معنوی

  • سارا سجادی

خوشتیپ ترین رهبر دنیا

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

  • سارا سجادی

یهودیان بهائی

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ
تنها سران بهائیت و هیأتهای مختلف محافل ملی و محلی بهائی نبودند که متفقاً دولت اسرائیل و صهیونیسم جهانی را تأیید می‌کردند و با آن همکاری می‌نمودند، بلکه در بسیاری از نقاط جهان، به ویژه ایران اکثر بهائیان متمایل به «جهودان» و دولت اسرائیل بوده‌اند و در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های این کشور پیش می‌رفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

در بسیاری از کشورها خصوصاً ایران، بهائیان داخل تشکیلات جاسوسی «موساد» شده بودند و همه جا به نفع اسرائیلیان به خبرچینی و جاسوسی مشغول بودند. این خصیصه ذاتی بهائیت نه تنها به نفع صهیونیسم جهانی و دولت اسرائیل بوده است، بلکه بهائیان هم سعی می‌کردند از وجود یهودیان در گسترش نفوذ خود استفاده کنند. آنان از بدو پیدایش، همواره تلاش می‌کردند از یهودیان، استفاده کرده، آنها را بهایی کنند. اسماعیل رائین می‌نویسد: «بیشتر بهائیان ایران یهودیان و زرتشتیان هستند و مسلمانانی که به این فرقه گرویده‌اند در اقلیت می‌باشند. اکنون سالهاست که کمتر شده مسلمانی به آنها پیوسته باشد.»(1) همچنین عبدالحسین آیتی سالها پیش از رائین در زمان حکومت رضاشاه به سلطة یهودیان بر جامعة بهایی ایران اشاره کرده و می‌نویسد: «این بشارتی است برای مسلمین که بساط بهائیت به طوری خالی از اهل علم و قلم شده که زمام را به دست مثل حکیم و اسحاق یهودی و امثال او داده‌اند.»(2)

  • سارا سجادی

موعود در مسیحیت / مسیح (ع) در مورد پسر انسان چه می‎گوید؟

سارا سجادی | يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۳ ب.ظ

 در شمارگان گذشته از مجموعه مقالات پیش رو، در ابتدا به بررسی نگاه ادیان غیر الهی مانند بودا و شینتو، به مقوله حکومت آخرالزمان پرداختیم و پس از آن، به صورت مبسوط، به بررسی منجی و چگونگی بشارت او، در ادیان زرتشتی و یهودیت پرداختیم. در این شماره و چند شماره آتی در نظر داریم به امید خدا، به بررسی نوع نگاه حاکم بر مسیحیت به مقوله منجی موعود، بپردازیم.

* آنچه در این مقالات با عنوان موعود در مسیحت ارائه می‎گردد با استناد به کتاب مقدس انجیل بوده و تفاوت بسیاری با آنچه امروزه به عنوان مسیحیت صهیونیسم نامیده می‎شود دارد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مسیحیان و بازگشت مسیح

اندیشه بازگشت عیسی (علیه‏السلام) یکی از باورهای جامعه مسیحیت را تشکیل می‏دهد. این شوق و انتظار در بخش‏های قدیمی‏تر عهد جدید مانند رساله اول و دوم پولس به تسالونیکیان به خوبی منعکس شده است، اما در رساله ‏های بعدی مانند رساله ‏های پولس به تیموتاؤس و تیطس، همچنین رساله پطرس، به بعد اجتماعی مسیحیت توجه گشته است .

این مسأله از آن‏جا ناشی می‏شد که مسیحیان با گذشت زمان بر این دیدگاه قائل شدند که بازگشت مسیح بر خلاف تصور آن‏ها نزدیک نخواهد بود، هر چند اقلیتی از آنان بر این عقیده باقی ماندند که عیسی به زودی خواهد آمد و حکومت هزار ساله خود را تشکیل خواهد داد؛ حاکمیتی که در روز داوری پایان خواهد یافت. از همین رو از دیر باز گروه‏های کوچکی به نام هزاره گرا در مسیحیت پدید آمدند که تمام سعی و تلاش خود را صرف آمادگی برای ظهور دوباره عیسی در آخرالزمان می‏کنند.

  • سارا سجادی