یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

سه سال گذشت.....

سارا سجادی | يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

پس از حمد خداوند متعال و با گذشت سه سال آخرین مطلبی که در سایت  قرار داده بودم ،همه ما به طور کلی در این چند سال با اتفاقات فراوانی روبرو بودیم و در واقع  فراموش کرده بودم  که همچنان وبلاگی با این عنوان دارم و امروز به طور اتفاقی به خاطرم آمد و حتی فکر این را نیز نمی کردم که همچنان وبلاگ در دسترس باش که باید از تیم بلاگ تشکر کنیم ،به هر حال برای شما نیز به مانند من شاید مثل برق و باد گذشت ،شاید این چنین روزی را برای سرزمین خود نمیدیدم گرانی ،فقر،تورم،دزدی ، بی اعتمادی، و ...... انواع اتفاقاتی که شاید هرگز فکرش را نمی کردم و اگر میدانستیم سرنوشت ما امروز این چنین است حتما سعی بر تغییر آن می کردیم .

گرانی بنزین ،آشوب ها،ترور و شهادت حاج قاسم ، خطای انسانی و سقوط هواپیمای اوکراینی  ویروس جهانی کرونا و حتی خیلی عقب تر تابستان داغ سال گذشته که با حوادثی رو برو بودیم .

به هر حال گذشت همه این سالیان و شاید ما ایرانیان تجربه کافی را گرفته باشیم از این همه اتفاق . از یک بابت خداوند را شکر میکنم که همچنان بر اعتقاد خود پایبند هستم و چشم و امید من به مانند همه شما به مسئله ظهور دارم ، در این چند سال بسیاری انسان را دیدم که به جاده خاکی زند ،اما من همچنان محکم ایستاده ام و از خداوند تشکر و درخواست دارم که همچنان من را نیز به مانند شما کمک کند.

از آنجای که بنده در حال تحصیل در رشته علوم سیاسی میباشم از این به بعد بیشتر مطالب وبلاگ را میخواهم بر موضوع سیاست و انقلاب اسلامی بنویسم و امید است که با نقطه نظرات خود ما را مثل سابق یاری فرمائید.

  • سارا سجادی

نظرات  (۱)

من هم در مورد کتابهای اسراییلی مطلب میگذارم خوشحال میشوم به من سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی