یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۶۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

از اربعین تا ظهور منجی

سارا سجادی | شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ق.ظ

از اربعین تا ظهور منجی

اربعین حسینی

بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته در متن روایات اهل بیت علیهم السلام، در 308 مورد در معرفی حضرت مهدی (عج)، از امام حسین (ع) نام برده شده است.

  • سارا سجادی

افسران - شهید آوینی: کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند.
 

تعداد بازدید: ۲۱

 

تعداد دانلود: ۱۰

 

زمان فایل:۰:۰۶:۰۳

حجم فایل:۲.۱۸MB


            مجموعه جملات شهید آوینی در مورد کربلا:
کربلا ما را به سوی خود فرا می‌خواند و ارواح مشتاق ما بی‌تابانه، همچون کبوتران حرم، به‌ سوی کربلا بال می‌گشایند. بار دیگر صدای «هل من ناصر» امام عشق در دل تاریخ بلند است و این بار حضور امت به‌راستی شگفت‌آور است. هر آن‌کس در هر زمان و در هر جا به این صلا لبیک گوید کربلایی است و کربلا میزان عشق است و اهل الله را از اغیار جدا می‌کند.
  • سارا سجادی

کلیپ قرار منتــــظران به مناسبت اربعین حسینی

سارا سجادی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ


دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 22 ثانیه

  • سارا سجادی

دانلود کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد

سارا سجادی | چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ب.ظ

دانلود کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد»

ناشر: انتشارات بنیاد فرهنگی مهدی موعود

 زندگی مهدوی در سایه دعای

 

  • سارا سجادی

شباهت فرانسوی ها به داعش در جنگ با الجزایر چوب خدا صدا نداره

سارا سجادی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ
چوب خدا صدا نداره

در فرانسه 150 نفر کشته شدند، همه دنیا صدا کرد. اما روزی صدها نفر از گرسنگی تو افریقا بخاطر استعمار فرانسه میمیرند ولی هیچ کسی صدایش در نمی آید؟

بنا بر منابع الجزایری حدود 1.5 میلیون مسلمان این کشور به دست نیروهای فرانسوی شکنجه شدند و به قتل رسیدند. این در حالی است که مقامات فرانسوی این رقم را 350 هزار نفر عنوان می‌کنند.

هشت سال انقلاب الجزایر و معروف به کشور "ارض ملیون شهید" سرزمین یک ملیون شهید،
فرانسه مانع حجاب زنان مسلمانان و جریمه آنها ، توهین به مقدسات مسلمانان 
  • سارا سجادی

قابل توجه کسایی که به دنبال جدایی آذربایجان هستند

سارا سجادی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

  • سارا سجادی

متلاشی شدن یک شبکه داعشی آماده حمله به زائران امام حسین(ع) در عراق

سارا سجادی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ

متلاشی شدن یک شبکه داعشی آماده حمله به زائران امام حسین(ع) در عراق

متلاشی شدن یک شبکه داعشی آماده حمله به زائران امام حسین(ع) در عراق shia muslim                  
 نیروهای امنیتی عراق یک شبکه تروریستی وابسته به داعش که قصد هدف قرار دادن زائران امام حسین (ع) را داشتند را متلاشی کردند.

 

 یک مسئول سرویس اطلاعات در وزارت کشور عراق امروز اعلام کرد: یک گروهک تروریستی وابسته به داعش را که برای هدف قرار دادن زائران اربعین حسینی(علیه السلام) در بغداد برنامه ریزی می کردند، متلاشی شدند.

وی اعلام کرد: این گروهک متشکل از هفت نفر بود که قصد هدف قرار دادن زائران حسینی(علیه السلام) را داشتند.

این مسئول افزود: نیروهای امنیتی براساس اطلاعاتی دریافتی گروه اطلاعاتی الصقور در وزارت کشور عملیاتی را انجام دادند که به متلاشی شدن این گروهک تروریستی وابسته به داعش انجامید.

وی ادامه داد: این گروه تروریستی طی چند روز گذشته تشکیل شد تا زائران امام حسین(علیه السلام) را در مناطق الدورة و المحمودیه هدف قرار دهند.

این مسئول گفت: از این گروه هفت نفره، شش نفرشان دستگیر شدند و یکی از آنها فرار کرد.

وی عنوان کرد: عملیات یورش و بازداشت در دو منزل همجوار در منطقه الدوره جنوبی در بغداد انجام شد.

براساس اطلاعات نظامی، مهماتی شامل سه کمربند انفجاری، 30 بمب ، خمپاره، تلفن های همراه برای انفجار بمب کشف شدند.

گفتنی است، راهپیمایی میلیونی برای احیای مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام) از بصره به سمت استان کربلای معلی انجام می شود.

منبع: شبستان

  • سارا سجادی

جوجه های دست پروده شما خروس شده اند!!!

سارا سجادی | دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ
 
 
 

 

 داعش در خانه
ع.ن:خروس نماد تیم ملی فرانسه
در حملات تروریستی شب گذشته در پاریس که به گفته مقامات رسمی این کشور در 6 نقطه از این شهر صورت گرفت بیش از 350 نفر کشته و زخمی شدند. طبق انتظار همگان گروهک تروریستی داعش مسئولیت این حملات را به عهده گرفته است. درست زمانی که بسیاری از مردم اروپا با دلسوزی بیشتری مسئله مهاجران جنگ زده (از مناطق تحت حمله تروریستهای تکفیری) را پیگیری می کردند قسمتی از خاک اروپا مورد حمله تروریست ها قرار می گیرد و شاید اینک این دلسوزی تبدیل به احساس شرایط برابر برای اروپاییان شود. به هر حال امروز بنابر پیش بینی رهبر دوراندیش ما حضرت امام خامنه ای که چندی پیش فرمودند بلای این گروه های تروریستی تکفیری در آینده ای نه چندان دور دامن حامیان خود را خواهد گرفت، اروپا و مشخصا فرانسه در آتش خود افروخته ی تروریست می سوزد. باید دید اکنون که تمام ادارات و مدارس فرانسه تعطیل شده، تمامی پروازهای این کشور لغو و کلیه مرزهایش بسته شده حاکمان و دولت این کشور آیا هنوز هم مثل سابق به حمایت های آشکار و نهان خود از تروریست ها ادامه خواهند داد؟؟؟

افسران - جوجه های دست پروده شما خروس شده اند!!!

 
  • سارا سجادی

پیش بینی رهبر معظم انقلاب (حمله داعش به حمایت کننده گان خود )

سارا سجادی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

 

پیش بینی باور نکردنی رهبر معظم  انقلاب در رابطه با حمله داعش وتکفیری ها  به حمایت کننده گان خود  (پدران خود )

 در تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۲

دیدار امیر کویت با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار آقای شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه، منطقه خلیج فارس و امنیت آن را بسیار مهم دانستند و تأکید کردند: امنیت این منطقه، در گرو روابط سالم و خوب همه کشورهای منطقه است.
ایشان افزودند: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال روابط سالم با همسایگان خود در خلیج فارس بوده است و اکنون نیز همین سیاست را دنبال می کند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: نزدیکی کشورهای منطقه و روابط سالم آنها با یکدیگر برای همه منطقه مفید است اما اگر این اصل رعایت نشود، اختلاف و دوری کشورهای منطقه، موجب خرسندی دشمنان مشترک خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وقاحت روزافزون رژیم صهیونیستی را نتیجه نبود روابط سالم میان کشورهای منطقه دانستند و خاطر نشان کردند: جمهوری اسلامی ایران همواره با کشورهای منطقه با شرح صدر برخورد کرده است.
ایشان گسترش روابط کویت و عراق را به نفع منطقه ارزیابی کردند و گفتند: در خصوص تحولات سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران، هر آنچه را که مردم سوریه تصمیم بگیرند، تأیید خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با  کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.
ایشان با اشاره به حضور ایران در کنار کویت، در مواقع حساس سال های گذشته، از  مواضع خیرخواهانه و مدبرانه کویت در قبال تحولات منطقه قدردانی کردند و گفتند: باید تحولات منطقه را با چنین دیدگاه و شیوه ای حل و فصل کرد.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به روابط اقتصادی و تجاری ایران و کویت خاطر نشان کردند: زمینه ها برای گسترش بیش از پیش روابط اقتصادی دو کشور فراهم است و باید صفحه جدیدی در روابط اقتصادی ایران و کویت گشوده شود.
در این دیدار که آقای روحانی رئیس جمهور نیز حضور داشت آقای شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت با تبریک میلاد امام حسین (ع)، رهبر انقلاب اسلامی را مرشد و راهنمایی برای همه منطقه دانست و گفت: کویت برای گشودن صفحه جدیدی در روابط دو کشور آمادگی کامل دارد و در مذاکرات تهران نیز برای افزایش سطح روابط اقتصادی و تجاری توافق شد.
امیر کویت با تأیید سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص لزوم وحدت و همگرایی میان کشورهای منطقه و برخورد با افراطی گری، روابط کویت با عراق را بسیار خوب و مسئولان عراقی را دوستان کویت خواند و اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات سوریه، بر اساس خواسته و نظر مردم، از راههای مسالمت آمیز حل و فصل شوند.

 

http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=26581

 

  • سارا سجادی

بهترین وقت برای شناساندن ابرمرد مبارزه با تروریست...متن را مطالعه بفرمایید...

افسران - ۲-بهترین وقت برای شناساندن ابرمرد مبارزه با تروریست...متن را مطالعه بفرمایید...
jahangirimoezسلام...
با توجه به حملات تروریستی داعش در فرانسه, امروز بهترین زمان برای شناساندن حاج قاسم به دنیا به عنوان تنها از بین برنده داعش در دنیاست و بالطبع انقلاب ایران به عنوان تنها مبارز با تروریست.
افسرانی که مسلط به زبان هستند و یا در فیسبوک, توییتر و اینستاگرام فعالند میتوانند با قرار دادن جملاتی شبیه تنها ابرمرد مقابله با داعش حاج قاسم سلیمانی و یا ژنرال سلیمانی تنها مبارز اصلی با داعش, در زیر صفحات افراد معروف و صفحات انگلیسی و فرانسوی زبان به اینکار اقدام کنند...
لطفا دوستان فعال را فراخوان بدهید...
 
  • سارا سجادی