یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

کانال یاوران حضرت مهدی در تلگرام

سارا سجادی | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

ما را دنبال کنید در تلگرام 

  • سارا سجادی

افسران - تاریخی که یتیم است!

تاریخی که یتیم است!

✅ فیلم "سیصد" که ساخته شد، اهل فرهنگ و هنر زبان به گله گشودند و مردم ناراحت از ساخت فیلمی ضد ایرانی. اتفاقی که در فیلم "پرسپولیس" و یا "آرگو" تکرار شد. فیلم های ضد ایرانی با تحریف تاریخ و تحریف فرهنگ و سبک زندگی ایرانی، می خواهند تا می توانند حس ضد ایرانی را در مخاطب ایجاد کنند.
✅ مخاطبی که از ساخت فیلم های ضد ایرانی گلایه دارد (نقدها و واکنش‌های ایرانیان در قبال فیلم سیصد را به یاد بیاورید)، اما حالا حوصله رفتن به سینما برای تماشای فیلمی بر اساس واقعیت تاریخی قتل عام چند میلیون ایرانی توسط انگلیسی‌ها را ندارد.
✅ فیلم"یتیم خانه ایران" ضد انگلیسی است، ابایی هم ندارد این را پنهان کند؛ چرا باید پنهان کند؟ چرا باید تاریخ را سانسور کرد؟ غربیها، تاریخ چند هزار سال پیش را علیه ایران و به نفع خود تحریف می‌کنند، آنگاه ما حقیقت صد سال پیش را نگوییم؟
✅ فیلم را بخاطر ایران ببینید. این فیلم مثلث و مربع عشقی ندارد، بازیگر رنگ و لعابدار ندارد ولی گذشته ما ایرانیان است، گذشته ای که اگر فراموش کنیم، آینده مان را از ما خواهند گرفت!
✅ ای کاش این فیلم نماینده ایران در اسکار بود!

  • سارا سجادی

افسران - ◄◄◄ لطـــفــا ایــن فــیـلــم را بـخــاطـــر ایــــــران ببـینیــد ►►►

  • سارا سجادی

یهودیت ، دین یا نژاد؟

سارا سجادی | سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۴ ق.ظ

یهودیت-دین-یا-نژاد

واژه «یهودی» مشترک لفظی میان دو معناست:

 الف) پیروِ «دین یهود» ، ب) وابسته به «نژاد یهود». (۱)

توجّه به این تقسیم از آن جهت ضروری است که باید حریم پیروان آیین موسوی را از آن چه دامن یک مشت نژاد پرستان تنگ نظر و مدّعی یهودیت را آلوده است، مبرّا سازیم.

سران صهیونسیم همواره از «یهودیت» به عنوان یک ابزار، برای تحقّق اهداف نژاد پرستانه خویش بهره برده و حتّی گاه از اظهار الحاد و بی دینی نیز ابایی نداشته اند.

ماکس نور داو از برجسته ترین چهره های نژاد پرست صهیونسیم، و دوست بسیار نزدیک هرتزل با سخنان قاطع و صریح خود، تأکید کرده است: «یهودیت، دین نیست، بلکه تنها مسئله ی خون و نژاد است.» (۲)

وی که آشکارا به کفر تظاهر می کرد، تورات را به عنوان یک فلسفه، کودکانه خواند و به عنوان یک نظام اخلاقی، چِندش آور شمرد و کتاب دولت یهودی هرتزل را هم سنگ کتاب مقدّس قرار داد.

لویس براندیس رهبر صهیونیست های آمریکا، در سخنرانی خود به سال ۱۹۱۵ اظهار داشت: «یهودیت، مسئله تعلّق خونی است.» (۳)

خود هرتزل بنیان گذار صهیونیسم سیاسی نیز، به حاخام بزرگ پاریس، آشکارا اعلام کرد: «من در طرح خود، هرگز از هیچ کدام از تعالیم دینی فرمان نمی برم.»

و در پاسخ به این پرسش که رابطه ات با تورات چگونه است؟ گفت: «من اندیشمندی آزادم».

هم چنان که مصوّبات نخستین کنفرانس صهیونسیتی (بال- ۱۸۹۷) به ریاست تئودور هرتزل، نیز فاقد هر گونه اشاره به دیانت یهودی بود.

  • سارا سجادی

اطلاعیه تجمع عید بزرگ بیعت نهم ربیع الاول همراه با دانلود تیزر

سارا سجادی | دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۷ ب.ظ
اطلاعیه تجمع عید بزرگ بیعت نهم ربیع الاول همراه با دانلود تیزر

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام عصر عجل الله تعالی فرجه در تهران shia+muslim

بسم الله الرحمن الرحیم

بیعت و تجدید عهد و میثاق با پیغمبر صلی الله علیه وآله و امام معصوم علیه السلام در احادیث و روایات اسلامی از جمله واجباتی است که بر گردن همه افراد، از مرد و زن نهاده شده است.
پس با اعتقاد به وجود امامی حی و ناظرمیخواهیم در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا و یک صدا شویم و با تمام عشق و ارادتی که به مولا و سرورمان داریم، دست ها و نگاهمان را سوی آسمان اجابت خدا ببریم و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کنیم و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خدا روی زمین، بیعت کنیم.

تیزر عید بزرگ بیعت

سخنرانان: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و استاد علی اکبر رائفی پور

مداح: حاج محمدرضا طاهری

مکان: تهران- میدان امام حسین علیه السلام

زمان: جمعه 19 آذرماه 1395

ساعت: 9 صبح

به همراه قرائت میثاق نامه چهارده بندی با موضوعیت بیعت با امام عصر ارواحنا فداه

  • سارا سجادی

راز دشمنی شیطان و یهود با اسلام (۱)

سارا سجادی | دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ

میلاد مرحله‌ی نخستینِ اسلام

خداوند متعال حضرت آدم را آفرید و سپس جهت معرفی یک معیار جامع برای نشان دادن برتری بین مخلوقات، اسماء (اسم اعظم و رمز معرفت اشیا) را به وی آموخت و چون ملائکه قدرت انتخاب ندارند این اسما را به ملائکه نیاموخت. در نتیجه آدم عالم (به اسما) و ملائکه جاهل به اسما شدند. خداوند متعال سپس برای اینکه اوّلاً ثابت کند ملاک برتری و تقرب به الله بین موجودات عالم، دانش و تسلیم در مقابل امر او است، دستور فرمود ملائکه به آدم سجده کنند. ملائکه در مقابل امر خدا تسلیم شدند و به خاطر این سجده جلو افتادند و نخستین مسلمان شدند. طبعاً شیطان نیز که از جن بود و به دلیل علاقه به ملائکه و عبادت زیاد در جرگه‌ی ملائکه قرار گرفته بود، مشمول امر خدا بود و می‌باید مثل ملائکه در برابر علم آدم سجده می‌کرد، ولی به خاطر حسادت، تکبر، نژادپرستی، برتری جویی و قوم گرایی از امر خدا سر باز زد و از سجده کردن به آدم امتناع کرد. بدین ترتیب نخستین «کافر» شد. و عملاً جامعه از سه طایفه‌ی: انسان، ملک و شیطان ترکیب یافت. انسان صاحب علم آسمانی، ملائکه فاقد آن علم ولی تسلیم و مسلمان و شیطان کافر به آن بودند.
خداوند متعال پس از امتناع شیطان از سجده به آدم او را از پیشگاه خود راند و رجیم و رانده شد. ملائکه مسلمان شدند وآدم خلیفه‌ی خدا شد. تنها عامل خلیفه شدن آدم فقط علم خاصّ آسمانی بود که همان علم به اسما است. خداوند متعال آدم را به این نکته واقف ساخت که در وجود تو این علم به اسما باعث خواهد شد همواره شیطان تو را رها نکند و تا روز قیامت باید صاحبان این علم اسما (انبیای عظام) خود را از خطر شیطان مصون نگهدارند. آدم از طرف خداوند متعال بر این نکته واقف شد که هرگاه در او حالت گرایش به تکبر، نژادپرستی، برتری جویی یا قوم گرایی بروز کند باید بداند این حالات از القائات شیطان است و باید اجازه ندهد این حالت‌ها به درون وی نفوذ کند.
به هر حال آدم و حوّا به دستور خداوند در بهشت مجاز شدند از تمام میوه‌های بهشتی استفاده کنند مگر از میوه‌ی یک درخت مخصوص (۱) و اگر از میوه‌ی درخت ممنوعه بخورند مجبورند از بهشت خارج شوند. چون شیطان می‌خواست آدم را از بهشت خارج کند لذا وارد محضر آدم شد و مدّعی شد که آدم متوجه نیست که آن درختی که خیال می‌کند ممنوعه است واقعاً همان درخت ممنوعه نیست بلکه حقیقت این است که تناول از آن درخت برای آدم مجاز است و آدم با خوردن از میوه‌ی آن در بهشت ابدی خواهد بود.
شیطان برای اثبات ادعای خود قسم خورد و آدم نیز به خاطر اینکه باور نمی‌کرد کسی به دروغ قسم بخورد حرف شیطان را باور کرد و از میوه‌ی درخت ممنوعه خورد و از بهشت و سرزمین مادری خود اخراج و آواره گردید. به همین علت خداوند متعال طیّ دستوری صریح خطاب به تمام فرزندان آدم هشدار داد: ای فرزندان آدم این برخورد شیطان با آدم، شرح حال و وضع عموم جوامع شما انسان‌ها در تمام حلقه‌های آینده‌ی تاریخ است. (۲)

  • سارا سجادی

اهل کوفه ؛ نخبگان سیاسی آن دوران . . . !

سارا سجادی | دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ

افسران - اهل کوفه ؛  نخبگان سیاسی آن دوران . . . !


دریافت
حجم: 2.08 مگابایت
توضیحات: سخنرانی استاد  پناهیان  شناخت سیاست و امام زمان 

  • سارا سجادی

عید بزرگ بیعت

سارا سجادی | شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

عید بزرگ بیعت

عید بزرگ بیعت shia+muslim                  

اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

پیغمبر اکرم، صلی الله علیه وآله، فرموده اند:
"هر کس بمیرد و در گردن او بیعتی نباشد به مرگ جاهلیت مرده است"
صحیح مسلم، ج 3، حدیث 1478

بیعت و تجدید عهد و میثاق با پیغمبر، صلی الله علیه وآله، و امام معصوم، علیه السلام، در احادیث و روایات اسلامی از جمله واجباتی است که بر گردن همه افراد، از مرد و زن نهاده شده است.

بیعت از «بیع» آمده است و همانند آن، زمان و مکان نمی‌شناسد؛ پیوندی است میان امام و ماموم که ماموم باید به آن پایبند باشد. این پیوند، بسته به شرایط، یک زمان با دست دادن بود و امروز با حضور در صحنه و زمانی به گونه های دیگر؛ همانطور که در زیارت حضرت حجت بعد از نماز صبح می‌خوانیم: «اللهم انی اجدد له فی هذا الیوم و فی کل یوم عهداً و عقداً و بیعتاً فی رقبتی». خدایا در این روز و هر روز، پیمان و بیعتی را که با امام زمان(عج) دارم تجدید می‌کنم.

اکنون میخواهیم در میعادگاهی با منتظران دلداده همنوا و یک صدا شویم و با تمام عشق و ارادتی که به مولا و سرورمان داریم، دست ها و نگاهمان را سوی آسمان اجابت خدا ببریم و امیدوارتر از همیشه دعای فرج را زمزمه کنیم و وفادارتر از همیشه با یگانه حجت خدا روی زمین، بیعت کنیم.

جنبش مصاف با به تصویب رساندن طرح پیشنهادی خود در ستاد فعالان مهدوی کشور، قصد دارد طرح "اجتماع بزرگ بیعت" را با عنوان عید بیعت، هم زمان با سالروز آغاز امامت صاحب الزمان(عج) در روز 19آذر ماه 1395 ساعت9 صبح؛ زیر نظر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار کند

از همه شیفتگان و مشتاقان آن حضرت دعوت میشود در این مراسم شرکت کرده و جهت اطلاع از برنامه استان خود به سایت مصاف مراجعه نمایند. ان شاالله به زودی اطلاعات برنامه های مربوط به شهرهای گوناگون را درج خواهیم نمود.

  • سارا سجادی

سخنرانی زیبا و دلنشین حجت الاسلام والمسلمین  علیرضا قرائی 

سخنرانی  اول 

سخنرانی دوم 


دریافت
دریافت

  • سارا سجادی