یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

دانلود روایت عهد 45 + گزارش و گزارش تصویری

سارا سجادی | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

دانلود روایت عهد 45 + گزارش و گزارش تصویری

دانلود روایت عهد 45 + گزارش و گزارش تصویری shia muslim        

 دانلود سخنرانی استاد رائفی پور روایت عهد 45 با موضوع UFO و رائیلیسم جمعه 27 شهریور 1394
گزارش جلسه

چهل و پنجمین همایش روایت عهد

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنجمین همایش روایت عهد با موضوعUFOها و رائیلیسم با حضور جمع کثیری از مهدی یاوران درمسجد بقیة الله اعظم برگزار گردید. 
درابتدای جلسه مستندی با عنوان «اخراج شده» ، پیرامون سرگذشت چندی از دانشمندان غربی مخالف نظریه داروینیسم و سرگذشت آنان نمایش داده شد.این مستند به روشنی بیان می‌کند که چگونه با وجود ادعاهای غرب مبنی بر آزادی بیان و عقیده، اظهارات خلاف نظریه تکامل سرکوب گشته و بحث پیرامون رد این نظریه مانند مسئله هولوکاست به حوزه ای ممنوعه در غرب تبدیل شده است.

استاد رائفی پور در ابتدای سخنانشان با ذکر توضیحاتی کوتاه درباره فرگشت به این موضوع اذعان داشتند که باور به نظریه داروینیسم در غرب، به علت حلقه‌های گمشده و شبهات بی پاسخی که دارد رو به افول است و غربی‌ها در راستای تلاش هایشان برای دور کردن مردم از خداپرستی سعی در قدرت بخشیدن به عقیده ای نو با نام "طراحی هوشمند" هستند.

ایشان همچنین به توضیح این موضوع پرداختند که چگونه دانشمندان غربی برای پاسخگویی به سؤالات جواب داده نشده در داروینیسم رو به نظریه طراحی هوشمند آورده اند و سعی دارند آن شبهات را با توسل به موجودات فضایی یا به اصطلاح UFO‌ها حل و فصل کنند! موجودات فضایی ای که در فرقه رائیلیسم آفریدگار کائنات پنداشته شده و پرستیده می‌شوند.

استاد رائفی پور در ادامه با نمایش تصاویری شرحی از بیوگرافی رهبر این فرقه کلود وریلهون معروف به "رائیل" و عقاید منسوب به او که  در حال ترویج و تبلیغ در سراسر دنیا است را ارئه دادند و تعدادی از فعالیت هایشان را بیان کردند. از جمله: 
-تأسیس سفارتخانه خدایانشان (موجودات فضایی) در اورشلیم
-تظاهرات و تبلیغات در کشورهای مختلف
-ترویج برخی از سنت‌ها مانند حجامت به نام خودشان
-استفاده از مبلغان
-جلب حمایت چهره‌های سرشناس و هالیوودی ها
-پروژه‌های تشکیل تصویر وصدا در آسمان
 
ایشان بخش پایانی و مهم سخنانشان را به تحلیل و تفسیر تعدادی از فیلم‌های کارگردان یهودی مشهور هالیوود، استیون اسپیلبرگ اختصاص دادند.سه فیلم مورد نظر استاد رائفی پور با نام‌های : برخورد نزدیک از نوع سوم،ET  و هوش مصنوعی به وضوح مروج عقیده طراحی هوشمندجهان به وسیله موجودات فضایی هستند و حاوی نکات قابل تأملی اند که درواقع سعی در پاسخگویی به شبهات داروینسم دارند. 
همچنین در این جلسه آیات و روایات متعددی پیرامون مباحث مطرح شده قرائت گردید که به صراحت وجود تناقضات بسیار میان عقاید دین مبین اسلام و باورهای پوچ فرقه رائیلیسم و پیروانش را بیان می‌کرد.
 
لازم به ذکر است استاد رائفی پور به منظور جلوگیری از ابتر ماندن بحث ادامه سخنرانی را به جلسه آینده موکول کردند. 
"کُتِبَ عَلَیْهِ أَنَّهُ مَن تَوَلَّاهُ فَأَنَّهُ یُضِلُّهُ وَیَهْدِیهِ إِلَى عَذَابِ السَّعِیرِ" 
"(در لوح تقدیر) بر آن شیطان چنین فرض و لازم شده که هر کس او را دوست و پیشوای خود سازد وی او را گمراه کند و به عذاب سوزان دوزخش رهبر شود."
«آیه 4 سوره حج »

 

 

 

 

 دانلود فایل‌های پخش شده در سالن.

  حجم:193 مگابایت


صوت ها
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-روایت عهد45-158دقیقه-27مگابایت دانلود فایل
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-روایت عهد45-158دقیقه-90مگابایت دانلود فایل

تصاویر

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

روایت عهد 45

  • سارا سجادی

روایت عهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی