یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

اینفوگرافیک | عزاداری مهدوی

سارا سجادی | شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

اینفوگرافیک | عزاداری مهدوی

عزاداران، همانند مؤمنان داراى درجات و مراتب مختلفى هستند که هر مرتبه، درجه و جایگاهِ عزادار را در نظام انسانیت و در نزد خداوند ونیز میزان قرب او را به سیدالشهدا «علیه‏ السلام» نشان می دهد. البته تمامى درجات عزادارى داراى اجر و ثواب الهى است و هر مرتبه خیر و ثوابى را نصیب عزادار می کند.

بالاترین مرتبه از آن مرتبه یاری منتقم می باشد که در این مرحله «عزادار حقیقى» در سایه مودّت نسبت به اهل بیت(ع) و حسّ انتقام نسبت به دشمنان آنها، بیشتر به عملی مبتنى بر بینش عمیق الهى روى می آورد. وی از کنار گذاشته شدن حضرت از مقامى الهی، به مراتب بیشتر می سوزد. این معرفت او را به سوى وجود مقدس امام زمان(ع) و وظیفه ‏اى که در قبال ایشان دارد متوجه می گرداند تا آنجا که به بالاترین مقام انسانی که «انتظار» است نائل می گردد.

برای مشاهده در اندازه واقعی ، روی تصویر کلیک نمایید

اینفوگرافیک | عزاداری مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی