یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت مهدی عجل الله

فرهنگ ظهور و مهدویت و یاوران واقعی حضرت (الهم عجل لولیک الفرج)

یاوران حضرت  مهدی  عجل الله

بسم الله الرحمن الرحیم
مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و فرهنگ ظهور بوده راه اندازی شده و انتشار مطالب آزاد میباشد با ذکر یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا امام زمان .
باتشکر

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

دستان آل صهیون از آستین آل سعود(2)

سارا سجادی | دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

دستان آل صهیون از آستین آل سعود(2)

دستان آل صهیون از آستین آل سعود(2) shia muslim                  
 برچسب زدن به منتقدان، حربه مشترک صهیونیست و وهابیت است.

 

 

در شماره گذشته از مجموعه مقالات پیش رو، به بررسی برخی از شباهت‎های بنیادین تفکرات صهیونیسم که پایه و اساس شکل‎گیری رژیم جعلی اسرائیل است با تفکرات وهابیت که پایه و اساس شکل‎گیری حکومت سعودی در عربستان است، پرداختیم.
این شباهت‎ها شامل جعلی بودن هر دو دیدگاه و همچنین عدم پذیرش تفکرات صهیونیستی و وهابیت توسط پیروان واقعی یهودیت و اسلام بوده‎است. همچنین یکی از بارزترین این شباهت‎ها، هتک حرمت اماکن مقدس و کشتار وسیع توسط هر دو دیدگاه است.
در این شماره در نظر داریم، به بررسی برخی دیگر از شباهت‎ها بپردازیم.

- خود برتر بینی
اعتقاد مبنایی وهابیت بر این اساس است که فقط یک گروه نجات یافته وجود دارد که همان وهابیت است و تمام مذاهب اسلامی و ادیان دیگر کافر و در آتش جهنم خواهند بود و تمام کسانی که با دیدگاه های وهابیت مخالفت کرده یا از آن انتقاد کنند، کافر هستند و خون و مال و ناموس و آبروی آنها حلال است. مبنای دوم آنها مبارزه با بدعت ها و شرک‎های مورد ادعای آن‎هاست. آن‎ها در دیدگاه های خود حتی دو شهر مکه و مدینه را نیز شهرهای مشرک می دانستند و اقدامات وحشیانه آن‎ها علیه اماکن مقدس در این شهرها نیز به همین علت انجام شده است. وهابیتدر حالی خشونت و کشتار علیه دیگران و اتهام کفر به غیر را جایز می‎دانند که در آیه های بسیاری از قرآن کریم خصال پسندیده و روحیه تحمل طرف مقابل و ماهیت رحمت و برکت بودن پیامبر مورد تاکید و تمجید قرار گرفته است.
از سوی دیگر یکی از پایه‎های اصلی شکل‎گیری تفکرات صهیونیستی، برتر بودن پیروان این تفکر، بر سایر مردم جهان، با هر تفکر و دیدگاهی است. تا جایی که در برخی متون، غیر یهودیان را به «حیوان» تعبیر کرده‎است که کشتن آن‎ها هیچ‎گونه ایرادی نداشته و حتی واجب نیز است.
- به کارگیری بخشی از دین برای دستیابی به منافع 
وهابیت سعودی، بخش‎هایی از اسلام را که در راستای منافع سیاسی و توسعه‎طلبانه خود است، از دین جدا کرده و تمام موازین دیگر آن را رد کرده‎اند. آنها غیر از این مبانی را کفر و قائلان به آن را کافر می‎دانند، حتی اگر در کلام خداوند متعال باشد. 
تفکرات صهیونیستی نیز، با پررنگ کردن بخشی از تفکرات موجود در یهودیت، خود را پیرو این دین معرفی می‎کنند اما در واقع در مقام عمل، به تحریف این دین پرداخته و حتی بر خلاف آن، عمل می‎کنند.
- ترور مخالفان
وهابیت نیز مانند صهیونیسم در زمان تاسیس خود رویکرد ترور مخالفان را در پیش گرفته و ادهم بن دواس حاکم عارض (ریاض کنونی) را ترور کردند، آنها عثمان بن حمد بن معمر حاکم العیینه را نیز در حال خواندن نماز در مسجد ترور کردند. به این ترتیب پایه های وهابیت را با فتنه و جنگ داخلی و کشتار مردم و ریختن آبروی آنها و تخریب مقدسات اسلامی و اشاعه ظلم و تروریسم بنا نهادند.
رژیم صهیونیستی نیز، از همان بدو تاسیس خود، به ترور رهبران مخالف خود در فلسطین و حتی در میان پیروان یهودیت پرداخت تا بتواند پایه‎های حکومت خود را محکم نماید.
- منبع واحد
به نظر می‎رسد وهابیت و صهیونیسم هر دو از یک منبع یعنی تروریسم در منطقه سرچشمه گرفته‎اند، البته وهابیتنمونه‎ای عقب افتاده و کاملا ابتدایی از صهیونیسم است، این عقب ماندگی شاید به علت تفاوت در شرایطی است که تئودور هرتزل و محمد بن عبدالوهاب در آن زندگی کرده‎اند. اما چیزی که بین آنها مشترک است، این است که هر دوی این جریان ها، جنبش سیاسی هستند که برای بازاریابی و توسعه خود از ابزار دین به صورت نامشروع سوءاستفاده کرده اند.
- هدف وسیله را توجیه می‎کند
 هر دو جریان صهیونیست یهودی و وهابیت قانون "هدف وسیله را توجیه می کند"را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‎اند؛ بدین معنا که برای رسیدن به یک هدف، استفاده از هرگونه ابزار و وسایل و انجام هر اقدامی را برای خود مجاز می‎دانند و با این قانون طلایی تمام جنایت های خود را توجیه کرده اند.
- برچسب زدن  به منتقدان و مخالفان
بررسی کوتاه در میان اخبار و تحلیل‎ها این مهم را آشکار می‎سازد که امروزه اگر کسی از صهیونیست ها یا اسرائیل انتقاد کند با القاب یهودی ستیز، نازی، سادیسم، سفاح، ضد انسانی و تروریست معرفی می‎شود، همین ایدئولوژی در مورد وهابیت نیز وجود دارد، به گونه ای که اگر از وهابیت یا خاندان حاکم بر عربستان انتقاد کنی با القابی چون کافر، مجوسی، رافضی، زندیق و دشمن خدا و دین نامیده خواهی شد.

ادامه دارد....

 

 

 

 مطالب مرتبط:

دستان آل صهیون از آستین آل سعود(1):(http://masaf.ir/View/Contents/26800/دستان-آل-صهیون-در-آستین-آل-سعود-(1)-shia%20muslim)

منبع : مصاف 

توجه: هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع اشکال شرعی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی